Photon
Lyric-Contest Sieger 2012
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Ich les grad auch den verlinkten Post/artikel da vorne. Ich zitier mal paar Sachen:
Ich versteh ihn nicht, tut mir Leid. Paar Balance Flames kann ich nachvollziehen, aber das sind eindeutig ausschließlich Balance Flames und NICHT:
Corruptor
This unit is stupid. The only reason it’s in the game is because it used to have a cool mechanic that corrupted enemy air units.
Void Ray
Fuck yes Blizzard. You actually made a unit with moving shot. Now all you have to do is make people be able to target fire units while moving. I mean, an AUTOMATIC RANDOM LASER BEAM emanating from it is nice and all, but I think players would like to be able to choose what to shoot at while performing the moving shot. As it is now, you can’t move and shoot if you actually want the void ray to target a specific building or unit (lol nice one Blizzard, genious).
Ich versteh ihn nicht, tut mir Leid. Paar Balance Flames kann ich nachvollziehen, aber das sind eindeutig ausschließlich Balance Flames und NICHT:
I will not be targeting balance specifically, but rather what I think are the underlying reasons to why SC2 is and will continue to be hard (I don’t want to say impossible) to balance.

).
), units deny, ww spells evaden, tp rechtzeitig zünden(also wenn eine unit 1hp hat und der coil/bolt/what ever schon fliegt), und noch vieles mehr ....


)... wenn man in eine richtung fliegt und dabei sehr schnell auf eine hintergelegene lufteinheit schießt und wieder vor sie klickt (natürlich alles schnell genug) bleiben sie stehen und sliden ein stück rückwärts.