League of Legends - Spielt´s wer von euch?

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Denke du hast zuviel verloren in den Promos. Verlierst da zwar keine LP, aber MMR. Jetzt ist dein MMR zu niedrig und fängt an zu stagnieren vor der Promo. Hab dasselbe Problem :/
 

suN

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Wenn das so ist dann ist das System krank behindert. Ich krieg in den Promogames fast Silberspieler zugeteilt und bin Firstpick und muss dann gegen Plat Teams gewinnen? Seriously?

Und dann werde ich noch dafür bestraft? Geil. Alter wenn die nächste Promo dann nicht durch ist hab ich ja gar keine Chance mehr. :mad:
 
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Kann sein, ich kann mich nichtmal einloggen :rofl2:

so geil..
ur position: over 20000
time: 5 min xy sec


jetzt
ur position: 1
time: 54 min xy sec :rofl2:
 
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Konnt heut net mal Ranked spielen, da ich bis 15 Uhr arbeiten war. Da war Ranked+Chat schon disabled
 
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Jetzt Ranked spielen ist nen Eiertanz auf dem Drahtseil, hatte da schon zuviele Freelosses. Hoffe es geht morgen, will endlich Richtung Platinpromo vorpreschen. Mit meinem Geheimpick.
 
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Nasus Top. Ist so freewin lol. Outscaled jeden anderen Top, mittlerweile recht schwierig ihn wirklich effektiv aus der Lane zu boxen wenn man ihn nicht hart campt und nach lvl 11 kann er eig jeden 1v1 umboxen in der Lane.

Und in Soloq kitet auch niemand wirklich, zumindest bei mir noch und Wither nimmt den Adc effektiv ausm Spiel im Lategame, wer nimmt schon Cleanse oder kauft gar nen QSS in Soloq? :rofl: Oh und sein E verringert die Armor um 40, AoE Effekt. Godtier Kit.
 
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Hatte heute Warning wegen verbal Abuse, dabei hab ich nicht mal richtig geflamed. Muss ich mir nun Gedanken machen oder wie läuft das bei LoL ab? :8[:
 
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Ach so kommt riot also zu den "90% of the players that have been warned improve their behaviour" :rofl2:
 
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Hatte heute Warning wegen verbal Abuse, dabei hab ich nicht mal richtig geflamed. Muss ich mir nun Gedanken machen oder wie läuft das bei LoL ab? :8[:

wenn du über mehrere wochen nicht reportet wurdest wird beim ersten mal solch eine "warnmeldung" ausgespuckt
 
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gestern gold 2 gepackt und dann heute direkt wieder zurück nach gold 3...
fml
 

suN

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Ist echt der Knaller was Riot gerade abliefert. Danach gibt bestimmt erstmal 1000RP für jeden auf NA. :troll:
 
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Ohne scheiß :rofl2: eigentlich müssten wir alle geschlossen nach Dota wechseln und unsere RestRP nach Afrika schicken
 
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Fakt: Die Afrikaserver haben weniger Probleme alse die EUW.
 
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Ohne scheiß :rofl2: eigentlich müssten wir alle geschlossen nach Dota wechseln und unsere RestRP nach Afrika schicken

eigentlich würde der kostenlose wechsel nach eu n/e reichen, die haben da seit monaten schon keine probleme mehr gehabt. :/
 

suN

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Dieses Riot ist so lustig. Gestern noch -3, -2, +3, +2... dann heute erstes Game von 78Pkt direkt in die Promo. Was der Fick ist Riot am machen? :stupid:
 
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Heimerdinger Rework
"Heimerdinger is ready for PBE. PBE is ready for Heimerdinger. It is time.
Heimerdinger players have done an excellent job of showing us what makes them passionate, and our goal with the rework was to make those elements more interactive. To that end, reinventing the Revered Inventor meant adding depth of play to all of his active skills.

Heimerdinger’s new tools are loaded with opportunities to express skill, both in ability mastery and in overall strategy. He has the tenacity to recover from his failures and the power to define the game with his successes. From his first tinkering to his fiftieth victory, Heimerdinger’s power scales with creativity.

Passive: Techmaturgical Repair Bots
•Heimerdinger gives nearby allied champions and H-28G Evolution Turrets bonus health regeneration per 5 seconds.
•10/15/20/25/30 Hp5

Q: H-28G Evolution Turret
•Places a Turret at target location. Turret attacks and beams prioritize Heimerdinger’s targets and enemies attacking Heimerdinger. Their Health increases with Heimerdinger’s champion level and they shut down eight seconds after he moves out of the area.


•Heimerdinger generates a Turret Kit every 24/23/22/21/20 seconds (modified by CDR), and can hold up to 1/1/2/2/3 Kits at once.
•Mana Cost: 20
•Cooldown: 1
H-28G Evolution Turret Stats
•Health: 150 (+25 / Champion level)
•Attack - Cannon: 15/22/29/36/42 (+0.125 AP) magic damage
•Attack - Beam: 50/75/100/125/150 (+0.5 AP) magic damage in a line, 12 second cooldown
•Maximum Turrets: 3

W: Hextech Micro-Rockets
•Unleashes a barrage of 5 rockets that converge towards your cursor and fan out past it. Each rocket deals 60/90/120/150/180 (+0.45 AP) magic damage.


•Enemies that are hit by more than one rocket take 20% magic damage for each additional rocket, max 105/160/215/270/325. Minions take 60% instead.
•Targeting the rockets closer to Heimerdinger increases their spread.
•Mana Cost: 70/80/90/100/110
•Cooldown: 11

E: CH-1 Electron Storm Grenade
•Hurls a grenade that deals 60/100/140/180/220 (+0.6 AP) magic damage to enemy units and slows their Movement Speed by 35% for 2 seconds. Enemies in the center of the blast are also stunned for 1.25 seconds.
•Mana Cost: 85
•Cooldown: 18/16/14/12/10

R: UPGRADE!!!
•Heimerdinger's next basic spell is free and has bonus effects.
•H-28Q Apex Turret: Places a Turret that deals 90/110/130 (+0.33 AP) magic damage with its cannon and 225/300/375 (+0.8 AP) magic damage with its beam for 8 seconds.
•Hextech Rocket Swarm: Fires 4 waves that deal 135/180/225 magic damage each. Champions and Monsters hit by multiple rockets take reduced damage, max 550/750/950 (+1.8 AP).
•CH-3X Lightning Grenade: Throws a grenade that discharges three times, dealing 150/200/250 (+0.6 AP) magic damage each time. Both the stun and slow areas are larger and the slow is improved to 80%.
•Cooldown: 100/80/60
•Mana Cost: 100

Our goal with these changes is to give Heimerdinger the tools he needs to keep being Heimerdinger, while making him a deeper, more satisfying champion to play as and against. The essence of Heimerdinger is very well-explored by his passionate fanbase, and happily has nothing to do with the elements that made him toxic: a pattern of non-engagement and low skill differentiation.

For instance, auto-aiming rockets feel good but can’t play with the other guy in creep waves. Switching that to a variable “rocket shotgun” skillshot lets Heimerdinger do more cool things while giving the other guy a chance to play too.

The Revered Inventor is a challenging theme to get right, but any good blueprint rests atop a mountain of crumpled almost-theres. We’ve learned a lot from the journey and from feedback players have given us on earlier iterations. Heimerdinger is stronger for it, and it’s our hope that this time on PBE will polish him even more.

One last thing: RAISE YOUR TURRETS!"

Xerath Rework
"Summoners!

The Xerath rework is here and ready for testing on the US PBE. We wanted to help better shape Xerath to fit the modern League of Legends environment, improve the character’s feel and sell his fantasy as a mage commanding unleashed power.

After listening to your feedback, we’ve made the following major changes:
•Passive: No longer grants armor, now grants % magic penetration and restores mana on basic attacks.
•Q: Can now be charged to increase the spell’s range. Mana cost and damage slightly increased.
•W: Is now a targeted AoE explosion that deals additional damage in the center and slows all enemies struck. Enemies in the center are slowed more.
•E: Is now a skillshot missile which stuns champions.
•R: Is a combination of Xerath’s old W and R.
•Immobilize yourself to gain a super-long ranged attack which deals magic damage each time you click the cursor for 3 seconds. (Max 4 shots)

Our intent is to ensure that Xerath’s core pattern is fun and engaging, but his ultimate use is a rare, powerful long-ranged attack.

Please provide feedback – our future tweaks to Xerath will be influenced by your input.

Where should we be focusing our feedback?
•Ultimate - I am particularly interested in feedback on Xerath's ultimate. It has a very unique control method that will take some getting used to.
•Spell names - this is a unique opportunity to contribute your idea for what Xerath's spells should be called. I'll be reviewing EUNE, EUW and NA for ideas!
•Range - Xerath's ult gives him ridiculous range. This is intended to be his strength. Please let me know how it feels both as user and victim.
•Relative power of abilities - I want to know if you feel like too much damage is tied up in a particular ability.
•Skin VFX - His Battlecast and Runeborn skins have new colors. Provide feedback!
•Audio - How do his new abilities sound?

Where should I not be focusing my feedback?
•Molten Xerath - This skin hasn't been updated yet.
•Xerath's model - We did not overhaul his model, just add animations for the new Arcanopulse and ultimate attack.

Xerath has been in development for a while and we feel reasonably confident in his core abilities and VFX. I do want to hear your concerns, but keep in mind, we are not very likely to dramatically change Xerath's Q/W/E visually.

Thank you guys, I am looking forward to letting you see a few iterations of Xerath before he goes live.
-Xelnath
Wizardlock of Game Design

P.S. Zenon the Stoic has kindly offered to help me with Xerath. Please assist him if he has any questions."
 
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Hm. Die Changes für Ahri sind auch ziemlich übel. Noch mehr vom Skillshot E abhängig als vorher da mehr Mana + mehr Schade. Bin gespannt.

Xerath Remake sieht echt krass aus. Wie hart der einen von der Lane bullied mit der Range? ... Bin mal gespannt. Ulti sieht übel aus, aber wohl eher im early besser als in late game teamfights.
 
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Da der sivir paxskin nur so selten benutzt wird, müht sich riot bei dem skin nicht ab und lässt ihn genau so :troll:
 

suN

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:wm:

adasdebog2.png
 
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Gratz ;)

Kann leider seit Tagen kein Ranked mehr spielen, thx Riot! Vllt morgen wieder.
 

suN

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Danke, wurde auch Zeit.

Die Promo war aber auch schonwieder knapp. 2-2 am Ende, obwohl das Game davor schon won war. Aber egal. Durch ist durch.

Nach Gold absteigen kann man nicht, außer inaktiv oder?
 
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