Counter-Strike: Global Offensive

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Heute abend um 20:00 uhr gibts das Dreamhack Stockholm finale.

Der ultimativ inzestuöse Französische bruderkrieg.

LDLC (3/5 ex Titan) vs Titan (4/5 ex LDLC) :ugly:
 
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ldlc easy. wesentlich besseres line up. ich gönns denen - besodners wie asi titan in den letzten wochen war bezüglich teamauflösung und neugründung
 
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Jo, bin auch für LDLC, aber Titan hat gerade Fnatic im halbfinale ultimativ vernichtet. Die sehen ziemlich gut aus atm.
 

RoscHii_K

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schoko, spielst du nun eig faceit? ich kann die mm server nich mehr ertragen. ich bin SO kurz davor mir esea zu holen 8[
 
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Go esea. Da wär ich dabei. Faceit soll zu wenig Spieler haben und daher schlechtes mm
 
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Jo pro Monat. Lohnt sich imo. Man muss halt nur n paar zusammen tragen damit man nicht soloq Zocken muss
 

EasyRider

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Wieso freut der sich so über so nen komisches Messer? Der wirkt schon leicht retarted.
Diese ganze Itemkacke bei CS ist zum Glück an mir vorbeigegangen, bzw. hab ich vorher mit CS:GO aufgehört. (Also kann verstehen, dass man da mal nen anderes Wpnskin haben möchte etc, aber wer zahlt bitte hunderte Euro für so nen Pixelmesser?)
 
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Wieso freut der sich so über so nen komisches Messer? Der wirkt schon leicht retarted.
Diese ganze Itemkacke bei CS ist zum Glück an mir vorbeigegangen, bzw. hab ich vorher mit CS:GO aufgehört. (Also kann verstehen, dass man da mal nen anderes Wpnskin haben möchte etc, aber wer zahlt bitte hunderte Euro für so nen Pixelmesser?)

Ein Haufen. Ist halt auch so ein bisschen wie eine Slotmachine, scheinen viele Leute eine schwäche dafür zu haben, diese Automatencasinos schießen ja nicht einfach nur so überall wie die Pilze aus dem Boden. Hat sich Valve schon was bei gedacht. Paar hundert € in Schlüssel investieren für die kleine Chance einen ansich wertlosen Pixelhaufen aus dem Zufallsgenerator zu ziehen. :ugly:
Ich find's auch ziemlich befremdlich ist ja aber zum Glück eigentlich total wurscht, ich freu mich, wenn mir andere meine Kisten etc. abkaufen, hab mir neulich von dem ganzen Wallet Geld ein Spiel gekauft. Win-Win
:deliver:
 
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das ganze kommt halt von dota und ist halt super clever von valve. man bruacht es nicht aber es sieht gut aus und man unterstützt damit eben den entwickler/das spiel/esport.

warum er sich so freut? das sind zwischen 1600 und 2000 euro die er da gezogen hat. falls es bestimmte pattern (skins noch hat, dann noch mehr)
 
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Ich hab seit 2 Wochen massive Probleme mit Lags, Rubberbanding etc.

Heute allerdings lief 2 Games lang alles gut!
 

RoscHii_K

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Release Notes for 9/30/2014
30 SEP 2014 -

[GAMEPLAY]
– Tec-9: Further improved accuracy and additionally reduced recoil.
[MAPS]
-Overpass
–Fixed a bug where it was possible to defuse a bomb in A site from B balcony
–Added collision to top of pillars in Park
–Added a boiler to room next to A pit (now known as Boiler)
[MATCHMAKING]
– Matchmaking sessions system has been significantly improved.
— Matchmaking backend load can now be amortized better across different game modes.
— Connectivity to game servers can be fully recovered after CS:GO backend updates.
— Games in progress remain joinable after game servers or some players lost and regained their connection to Steam servers.
— Searching for all official game modes will show the same user interface that displays the number of players searching.
— When a game update is released, clients who are searching for a match will be notified to update their client.
– Official competitive matches will abort if any player has abandoned prior to the end of warmup.
[LINUX CLIENT]
– Made it possible to connect to community servers
– Made it possible to download custom content from servers
– Fixed a variety of bugs when using non-English locales
– Added icon in the store page
– Improved client stability
[MAC CLIENT]
– Fixed a bug causing a line in the shadows to follow the player around
– Improved client stability
[MISC]
– Fixed a case where the wrong Operation name was displayed.
– Improved client stability
[UI]
– Reworked main menu item bar
— Now supports ability to offer individual items, including a set of new community stickers
— Added “Explore a Case” market link, which filters for the case and all contents
— Added a link that filters for keys.
— Added ability to preview community stickers that are offered

neue com sticker die aber iwie alle scheiße sind
 

RoscHii_K

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hast du zufällig Hellraisers gegn Epsilon gesehN!?!??!

das war das sickeste match seit langem!

HR 29-31 EP --- 3. Overtime :D
 

Tür

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ich habs noch nicht mit dem patch gespieltm ist es wieder die rekt-9?
 
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die ist halt nicht übergut aber besser. das problem mit ihr ist, dass sie anders wie alle anderen pisolen nen horizontales recoil von 60 hat statt ka.. 20? dh damit treffen ist halt schwer wenn du nicht den cd abwartest. und da gibts dann wieder bessere waffen
 
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HOLY 18 MB PATCH!
Movement ist jetzt mehr wie 1.6 (kein eisskaren mehr). Tagging wurde hinzugefügt (adadadad dead!)
Leichter smg buff (mp7 dürfte jetzt n guter buy sein) etc. HOLY MOLY
 
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RoscHii_K

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Source: csgo_servers
Release Notes for 10/2/2014
[ OPERATION BREAKOUT ]
Operation Breakout ended and all missions are now expired.
[ MATCHMAKING ]
Players on the same LAN as a community game server can now connect to it directly using LAN-internal IP addresses.
Fixed client connectivity issues to community GOTV relay chains.
Community servers will now reload the map and game rules when the first player joins after server hibernation.
Fixed incorrect networking of some values including StatTrak counters from Linux dedicated servers.
Friends who are trying to join a game invite to an official non-competitive game that is full will receive the corresponding message in main menu.
Fixed CS:GO match sharing links to work even if the game is already running when they are clicked.
Friends playing on competitive community servers will now correctly show community status on the in-game friends list.
Fixed rich presence and join status for friends who are watching Overwatch evidence or demo replays.
Restored functionality of several menu items in the pause menu.
[ UI ]
The "COUNTRY" section in the Buy Menu now shows flag images.
Renamed MOVEMENT to MOBILITY in the Buy Menu.
Added the raw movement value to the MOBILITY section in the Buy Menu.
[ GAMEPLAY ]
Tagging (movement slowdown when hit) has changed.
Tagging is now slightly cumulative. Damaging someone in quick succession will apply slightly more tagging and slow them down more (to a point).
Your currently held weapon now determines how much you are tagged when getting hit. How much you are tagged depends on the weapon's "Mobility" value. The higher the Mobility value, the less you will get tagged when hit.
Unified tagging values when shooting people in different parts of the body.
Players now get tagged slightly (based on the weapon they're holding) when they take HE blast damage.
All weapons have updated tagging values.
All SMGs now have ~20% more armor penetration.
Some movement affecting server values have changed (sv_stopspeed increased to 80, sv_accelerate decreased to 5.5, sv_friction increased to 5.2).
Fixed players getting stopped by teammate's "in flight" grenades.
Players who are hit by grenades "in flight" that were thrown by the other team now take a small amount of impact damage.
Slightly increased size and contrast of most impact decals to increase impact readability.
Impact and blood particle effects have changed slightly to improve impact readability.
[ SDK ]
Custom maps can now spawn HE grenade projectiles using class hegrenade_projectile.
Hammer bug fixes and improvements
-- Fixed a bug where the Model Browser would become unresponsive
-- Removed shortcut key for Radius Culling
-- Extended functionality of Instancing - Collapse. Now allows to collapse recursively or not.
-- Hammer now saves status of Instancing - View Instances
-- Face Edit Sheet:
--- Added buttons to randomize X and Y texture shift
--- Texture scale now supports 3 decimals
--- Texture shift now rolls over from 1024 to -1024
--- Buttons to increase/decrease Texture Scale now increments with .005
demoinfogo has been updated. It now parses and dumps out string tables, data/send tables, and PacketEntities.
 
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movement ist btw nicht komplett wie 1.6 aber schon wesentlich ähnlicher
 

RoscHii_K

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ich finde ganich,.... bis auf das man sau lahm wird skatet man iwie noch einfacher und länger... ich hab die tage extrem viel auf aim maps verbracht und muss mich komplett neu drauf einstellen.
 

RoscHii_K

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ich empfinde es aber so... is viel schwerfälliger, klar, wurde ja auch angekündigt... aber das rumglitschen is imo länger als vorher und ekliger
 
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