Solo würde ich eher eine sichere Stelle bei Cherno/Elektro suchen und dort aufräumen. Alternativ zwischen dem Airfield und der Küste alles abfangen
zu einfach mit ner AKS
bin grad zu fuß von electo zum north-west airfield unterwegs
und wie wollen sie das lösen?
wenn ein schuss in der nähe eines spieler fällt (egal ob von ihm oder einem anderen spieler) sollte es ihm nicht mehr möglich sein sich auszuloggen. für mind. 5 (besser noch 10 oder 15) minuten
The mechanics are being tested, but it will put a "timeout" if you successfully connect too many times within a period of time.
At the same time, initially, login cooldown will be applied (and grow) where you transfer to another server, and cooldown will be applied significantly if you try and reconnect to the same server (with an alive character). Once we have enough data, we will use that to determine algorithms that detect a players behavior over a period of time. This will allow us to then start applying warnings > punishments > database bans; to those players who continue the behavior.
Login is only recorded when your client broadcasts a "success" message to the central server.
Logout is only recorded when you use the "Abort" menu item.
On a server crash - you will have no "logout" so your login will be ignored.
On ALT-F4 - you will receive a "disconnect" entry, affecting your reputation.
On a client crash - you will receive a "disconnect" entry, affecting your reputation (over a period of time). You can use RPT files to ask for a manual review.
Ist halt nur doof, wenn man in der Nähe eines Hotspots ist und irgendwer schallgedämpft rumschießt und man deshalb nicht ausloggen kann
so gut wenns echt ist ^^
ist aber imo richtig so. soll ja nicht so sein das man einfach disconnecten kann falls man mal zwischen die fronten gerät.