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http://gameinformer.com/b/features/...erview-with-starcraft-ii-design-director.aspx
Habe es hier im Forum noch nit gesehen, nit viele neue Infos zum Release oder so, abar trotzdem ziemlich interesant (4seitig..bischen wat zu lesen und aufm englisch)
die hälfte alle Zerg units raus, und nur 2 beim Toss? oO
noch mehr Warpgate nervs inc..
It's Wow in space! *irony*
Habe es hier im Forum noch nit gesehen, nit viele neue Infos zum Release oder so, abar trotzdem ziemlich interesant (4seitig..bischen wat zu lesen und aufm englisch)
We sometimes had fifteen or sixteen units on the Zerg or Protoss at any given moment before we finally got down to 14 now. Sometimes as many as 17 or 18 on the Zerg, which meant that the race matchups got very confusing
die hälfte alle Zerg units raus, und nur 2 beim Toss? oO
If one Protoss player goes three Gateways, the other Protoss player needs to go three Gateways to counter or he is hosed. So we're probably going to do some changes to the build time on the upgrade for Warp Gates, just to push that a little bit later in the tech tree so that a lot of the early Warp Gate shenanigans that we're seeing in the beta get pushed back a little bit.
noch mehr Warpgate nervs inc..
We really consider the 1v1 the final endgame arena-style gameplay that we hope players will only get to after 30, 40, 50, 60 hours played depending on their enthusiasm for it.
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